Dutch Green Building Council gaat vanaf 1 januari 2015 de inschrijfvoorwaarden voor bijeenkomsten aanpassen. De belangrijkste wijziging is de invoering van een no-show beleid. Dit betekent dat wij voor gratis bijeenkomsten genoodzaakt zijn 30 euro in rekening te brengen als u zich bij verhindering niet of niet binnen 48 uur voor aanvang van de bijeenkomst afmeldt. Tot 48 uur voor aanvang kunt u zich uiteraard kosteloos afmelden.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u onverhoopt niet kunt komen naar een bijeenkomst van DGBC. Een dubbele afspraak in uw agenda, veel werk op uw bord of simpelweg op dat moment een andere prioriteit. Met een mailbericht naar secretariaat@dgbc.nl laat u weten dat u bent verhinderd. Uiteraard mag u zich altijd laten vervangen door een collega. Dit kost niets extra’s. Vriendelijk verzoek is wel om dit vooraf te melden.
Betaalde bijeenkomsten
Voor het annuleren van betaalde bijeenkomsten gelden andere regels. Kosteloze annulering is mogelijk tot 2 weken voor aanvang van de bijeenkomst. U stuurt hiervoor een mail naar secretariaat@dgbc.nl. Vanaf 2 weken tot 1 week voor aanvang moeten wij helaas 50% van het factuurbedrag in rekening brengen. Binnen 1 week voor aanvang wordt 100% van de factuurbedrag in rekening gebracht. Dat geldt ook wanneer u verhinderd bent en u meldt zich niet af.
Annulering door DGBC
Soms zijn er onvoldoende deelnemers voor een bijeenkomst. De Dutch Green Building Council heeft dan het recht de bijeenkomst te annuleren. De volledige deelnemerskosten worden dan geretourneerd. De deelnemer heeft echter geen recht op enige verdere schadevergoeding. DGBC doet haar best om u hierover op tijd te informeren.
Bekijk hier alvast de nieuwe inschrijfvoorwaarden.