Op 24 mei 2016 wordt de crossmediale campagne Innovatie in de Bouw gelanceerd. De kick-off van de campagne vindt plaats met een special gedistribueerd door het Financieele Dagblad. Naast de Dutch Green Building Council zijn ook Dura Vermeer, Autodesk, Bouwend Nederland, Heembouw, de Provada Beurs en Holland Contech betrokken bij deze campagne.
Inhoud
Aan de hand van dynamische gesprekken met de top van de sector, cliënt cases en een expertpanel worden trends en ontwikkelingen in de bouwsector uiteen gezet. Enkele onderwerpen die aan bod komen zijn bijvoorbeeld digitalisering in de bouw en duurzaam bouwen.
Bouwinontwikkeling.nl
Naast de special wordt voor de duur van twee maanden actief campagne worden gevoerd op het online platform bouwinontwikkeling.nl. Hierop zijn verdiepingen, videomateriaal en extra artikelen terug te vinden. Verder wordt met behulp van tools de interactie met de bezoekers opgezocht.
Ook deelnemen?
Indien u waardevolle content of een commerciële boodschap heeft die niet mag ontbreken richting de zakelijke markt dan kunt u contact opnemen met Sharon de Gier, Mediaplanet (06-23726245, sharon.de.gier@mediaplanet.com). Bekijk ook het aanbod.